یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته شنبه 29 آذر 1399/ شماره 186
ترکیبی از افزایش و کاهش در قیمت های جهانی، افزایش نیما: تنها 14 تومان، کاهش 300 تومانی دلار صرافی ملی، پایان هفته نفت در قیمت 52 دلار ...

 ترکیبی از افزایش و کاهش در قیمت های جهانی

قیمت های جهانی محصولات پتروشیمی، منتهی به جمعه 17 دسامبر 2020، امروز در ویکی پلاست منتشر شد. بر اساس آخرین اطلاعات نشریه پلتس، به جز PVC، پ‌پ‌های نساجی و شیمیایی که بدون تغییر یا افزایشی بودند، عمده گروه های کالایی روندی کاهشی و یا بدون تغییر داشتند. پلی استایرن معمولی و مقاوم، گروه هایی هستند که بیشترین کاهش نسبت به هفته ی قبل را در بین قیمت ها، تجربه کردند.

افزایش نیما: تنها 14 تومان

میانگین ماهانه دلار نیمایی، امروز و در ابتدای هفته به 25 هزار و 667 تومان و اختلافِ دلار نیمایی امروز با قیمتِ یکشنبه 23 آذر، به 14 تومان افزایش رسید. فردا، یکشنبه، 30 آذر، سی و هشتمین قیمت های پایه‌ی محصولات پتروشیمی، اعلام می شود.

کاهش 300 تومانی دلار صرافی ملی

دلار صرافی‌ ملی که پنجشنبه گذشته را بدون تغییر در 25 هزار و 800 تومان به پایان رساند امروز را با 50 تومان کاهش آغاز کرد و 25 هزار و 750 تومان قیمتگذاری شد، اما در ادامه، کاهش قیمت دلار شدت گرفت و در سه نوبت به روزرسانی دیگر، با 250 تومان کاهش به 25 هزار و 500 تومان رسید. جمع کاهش امروز دلار در صرافی ملی، 300 تومان بود. دلار آزاد هم تا 25 هزار و 480 تومان، عقب نشینی کرد تا 20 تومان پایین تر از دلار صرافی باشد.

پایان هفته نفت در قیمت 52 دلار

معاملات نفت که هفته گذشته را با 50 دلار آغاز کرده بود، بعد از سپری کردن روندی صعودی، روز جمعه در قیمت 52 دلار، هفته را به پایان رساند. قیمت پایانی برنت: 52 دلار و 26 سنت.

صعود 31 هزار واحدی بورس تهران

بورس تهران، هفته را افزایشی آغاز کرد. شاخص کل بازار سرمایه در پایان معاملات امروز با 31 هزار واحد افزایش به 1 میلیون و 444 هزار صعود کرد

 


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟